មិនដឹងប្រាប់ពីទំហំស្នេហ៍ទៅហ្វេនយ៉ាងណាដឹងតែថាស៊ូលីផេងមានប្រវត្តិតស៊ូក្នុងវិស័យចម្រៀង
NEWS 4 years ago ខុសប្លែកពីតារាចម្រៀងក្នុងស្រុកជាច្រើនដែលបានប្រើប្រាស់រយៈពេលជាច្រើនទសវត្សរ៍ក្នុងវិថីសិល្បៈ យុវកម្លោះ ស៊ូលី ផេង ដែលមានសម្បុរសមុខមាត់កាត់សែស្រឡាយចិនម្នាក់នេះបានវិនិយោគពេលវេលាត្រឹមតែ៤ឆ្នាំប៉ុណ្ណោះក្នុងពិភពចម្រៀងហើយស្រាប់តែទទួលបានប្រជាប្រិយភាពផ្ទុះឡើងខ្លាំងតាមរយៈបទចម្រៀងមនោសញ្ចេតនាបែបយុវវ័យមួយបទដែលយុវជនកម្ពុជាក្នុងយុគសម័យថ្មីសឹងតែគ្រប់គ្នាបានស្គាល់និងធ្លាប់ស្តាប់ក្រោមចំណងជើងថា «ទំហំស្នេហ៍» បីម៉ាត់យ៉ាងខ្លីតែអត្ថន័យចាក់ដោតក្រអៅបេះដូង។ បទដ៏ល្បីល្បាញនេះត្រូវបានបង្ហោះឡើងលើ Channel Youtube ផ្ទាល់របស់តារាចម្រៀងខាងលើកាលពីខែមីនា ដើមឆ្នាំ២០១៩នេះ ប៉ុន្តែក្នុងរយៈពេលត្រឹមតែកន្លះឆ្នាំ បទនេះទទួលបានចំនួនអ្នកចូលស្តាប់កើនឡើងរហូតដល់ជាង១៥លានដង។ ប៉ុន្តែសូមបញ្ជាក់ផងដែរ មុនការផ្ទុះបទ «ទំហំស្នេហ៍» ដែលជានិមិត្តរូបថ្មីរបស់តារាចម្រៀងរូបនេះ លោកធ្លាប់បានចេញបទចម្រៀងផ្សេងៗទៀតកន្លងមកដែលសុទ្ធសឹងតែជាបទពេញនិយមសម្រាប់យុវវ័យ ក្នុងនោះរួមមាន បទ «វិលវិញមក» (២០១៥) បទ “សុំទោសដែលខ្ញុំសន្យា” (២០១៦) និង បទ «គេមានជម្រើស» (២០១៧) ។
ជួបជាមួយទស្សនាវដ្តីសូវរីន លោក ស៊ូលី ផេង បានរំឭកអនុស្សាវរីយ៍ដំបូងថា លោកមាននិស្ស័យលើសិល្បៈចម្រៀងតាំងពីវ័យក្មេងម្ល៉េះ។ នៅក្នុងឆ្នាំ២០១៥ កាលនៅរៀនថ្នាក់ទី១២ លោកបាននិពន្ធទំនុកច្រៀងមួយបទសម្រាប់កែកម្សាន្តគឺ បទ «វិលវិញមក» ដែលក្រោយមក បានក្លាយជាបទល្បីទីមួយរបស់លោកក្នុងអាជីពជាតារាចម្រៀង។ តាមរយៈការជួយជ្រោមជ្រែងរបស់លោកគ្រូហ្គីតាដែលលោកបានហាត់រៀនជាមួយ ការផលិតបទចម្រៀងមួយបទនេះបានលេចរូបរាងនិងចេញផ្សាយជាផ្លូវការកាលពីចុងឆ្នាំ២០១៥ ។ ដោយ សារកាលនោះ វាជាបទដំបូងរបស់លោក លោកត្រូវចំណាយពេលរហូតអស់មួយឆ្នាំទម្រាំកែសម្រួលបទនេះឲ្យបានសម្រេច ហើយលោកក៏បានអះអាងដែរថា វាជាបទដែលលោកមានអនុស្សាវរីយ៍ច្រើនបំផុតក្នុងការ ផលិតក្នុងចំណោមបទទាំងប្រាំដែលបានចេញផ្សាយលើទីផ្សារនៅពេលកន្លងមក កាលនោះលោកនៅរៀន សមត្ថភាពតែងនិពន្ធនៅមានកម្រិត ដូចនេះលោកបានខិតខំព្យាយាមជាច្រើនលើកច្រើនសា។ ប៉ុន្តែក្រោយ មកៗ ការផលិតបទចម្រៀងរបស់លោកចំណាយពេលជាមធ្យមត្រឹមតែរយៈពេល៣-៦ខែប៉ុណ្ណោះ។
ជុំវិញបញ្ហានៃការផលិតបទចម្រៀងនិពន្ធទំនុកច្រៀងនិងទំនុកភ្លេងដោយខ្លួនឯង ស៊ូលី ផេង បានពន្យល់អំពីការលំបាកថា «ចំណុចពិបាកបំផុត គឺត្រូវមានចិត្តអត់ធ្មត់! ខ្ញុំគិតថា ដោយសារពេលខ្ញុំហ្វឹកហាត់ទៅ វាបានលទ្ធផលមកវិញ (ជោគជ័យ) តែបើសម្រាប់អ្នកដទៃទៀត នៅពេលដែលគាត់តែងបទចម្រៀងទៅហើយតែអត់សូវទទួលបានការគាំទ្រ នោះហើយជាចំណុចពិបាកសម្រាប់អ្នក original song ។ បើរៀប រាប់អំពីការតែងនិពន្ធតែម្តង ពិបាកតាំងពីធ្វើប៉ារ៉ូលនិងសង្វាក់ផលិតកម្មទាំងអស់។ បើសិនជាខ្ញុំជាផលិតករ (producer) ធ្វើភ្លេងដោយខ្លួនឯងទៀត វាជួយសម្រួលច្រើន តែខ្ញុំចេះត្រឹមហ្គីតា។ » ទោះបីជាយ៉ាងណាក្តី ក៏លោកនៅតែមើលឃើញនូវចំណុចវិជ្ជមានចំពោះបញ្ហានេះដែរថា «ខ្ញុំគិតថាវាមានមុខពីរ ខ្ញុំអត់ចេះភ្លេង ខ្ញុំទៅរកបងៗដែលជា producer។ នៅពេលយើងធ្វើម្នាក់ឯង គំនិតយើងនឹងគាំង។ ដល់ពេលមានពួកគាត់ យើងចែករំលែក សហការគ្នា។ »
ឆ្លើយតបនឹងសំនួរថាតើហេតុអ្វីបានជាបទចម្រៀងរបស់លោកទទួលបានការគាំទ្រច្រើនពីមិត្តអ្នក ស្តាប់? ស៊ូលី ផេង បានលើកឡើងថា ខណៈពេលដែលតារាចម្រៀងបែបយុវវ័យភាគច្រើនសព្វថ្ងៃមានទំនោរនិពន្ធបទចម្រៀងដែលទាក់ទងនឹងបញ្ហាស្នេហាបែកបាក់ អារម្មណ៍សោកសៅ។ លោកបានបង្វែរគំនិតថ្មីនិពន្ធទំនុកច្រៀងលាតត្រដាងអំពីមូលហេតុពិតធំមួយដែលធ្វើឲ្យជីវិតគូស្នេហ៍ឈានទៅរកភាពបែកបាក់ ដោយសារភាគីណាមួយមិនគោរពពាក្យសន្យា ហើយអស់អារម្មណ៍រៀងៗខ្លួន។ ម្យ៉ាងវិញទៀត លោកមានលក្ខណៈពិសេសមួយទៀតត្រង់សិល្បៈនៃការប្រើប្រាស់ពាក្យពេចន៍នៅក្នុងទំនុកច្រៀង ពោលគឺចៀសវាង ភាសាអសុរោះ និង ច្បិចយកភាសាសន្ទនាប្រចាំថ្ងៃលាយនឹងភាសាតែងនិពន្ធបញ្ចូលគ្នាបង្កើតរសជាតិតែងនិពន្ធថ្មីទាក់ចិត្តចាក់ចំបេះដូងយុវវ័យតែម្តង។
ឆ្លងកាត់បទពិសោធន៍ក្នុងអាជីពនេះអស់រយៈពេល៤ឆ្នាំមក លោកបានបញ្ចេញទស្សនៈថា ពីមុនយើងអាចត្រឹមតែបញ្ចេញបទចម្រៀងដើម្បីឲ្យប្រិយមិត្តស្ដាប់កម្សាន្ត ប៉ុន្តែឥឡូវយើងអាចបញ្ចេញឲ្យបរទេសទទួលស្គាល់ថាយើងមានបទដែលមានកម្រិតគុណភាពស្តង់ដារ។ ការតែងបទចម្រៀងបែបដដែលៗ យូរៗនឹងលែងមានអ្នកស្តាប់ជាមិនខាន តែមិនមែនយើងត្រូវបោះបង់ចោលស្ទីលបទចាស់ៗជារបៀបខ្មែរនោះទេគឺយើងបែងចែកអ្នកចម្រៀងតាមប្រភេទបទចម្រៀងនីមួយៗប្រកបដោយគំនិតច្នៃប្រតិដ្ឋ។ ជាចុងក្រោយ លោកបានចែករំលែកពាក្យស្លោកប្រចាំជីវិតថា «គេអាចអត់ទទួលស្គាល់ខ្ញុំ តែខ្ញុំត្រូវទទួលស្គាល់ខ្លួនឯង»។ សម្រាប់ផែនការអនាគត លោកចង់មានក្រុមការងារផលិតកម្មចម្រៀងផ្ទាល់ខ្លួនដើម្បីសហការគ្នាធ្វើអ្វីៗដែលថ្មីដើម្បីមុខមាត់ប្រទេសខ្មែរ ហើយដោយឡែកក្នុងឆ្នាំ២០២០ខាងមុខនេះ លោកនឹងចេញអាល់ប៊ុមថ្មីមួយដែលមានបទចម្រៀងប្រហែល៧-១០បទ ក្នុងនោះរួមមាន បទចាស់ៗដែលផលិតឡើងវិញ បទចម្រៀងបែបមនោសញ្ចេតនា និង ប្រភេទបទចម្រៀងស្ទីលថ្មីៗជាច្រើនទៀត។ សូមរង់ចាំស្តាប់និងគាំទ្រទាំងអស់គ្នា!
Article by SRIN SOKMEAN